Ofte stilte spørsmål

Hvordan kan jeg kansellere abonnementet mitt? 

Du kan enkelt kansellere medlemskapet ditt selv på medlemsskapssidene. 

https://www.noteklubben.no/login/
  • Velg “Medlemskap” i menyen
  • Velg “Min konto”
  • Velg “Subscriptions”
  • Velg de tre prikkene ute til høyre for ditt abonnement
  • Velg “Cancel”
 
Hvor ofte kommer det nytt innhold?

Det kommer nytt innhold hver uke, vanligvis på mandager. Det kommer nytt innhold på ulike nivåer.

Jeg har kjøpt et årsabonnement, men ønsker å avslutte. Kan jeg få pengene tilbake?

Dessverre kan du ikke få pengene tilbake hvis du ønsker å avslutte et årsabonnement.

Noen av oppgavene fungerer ikke. Hva gjør jeg?

Du kan sende en epost til post@note.no 

Hvor finner jeg abonnementsvilkårene for Noteklubben?

Du kan lese abonnementsvilkårene her: Abonnementsvilkår for Noteklubben

Har Noteklubben bindingstid?

Nei, det er ingen bindingstid og du kan kansellere abonnementet ditt når du vil. 

Jeg er lærer. Kan jeg bruke innhold fra Noteklubben i undervisningen?

Ja, du kan gjerne bruke innhold i undervisningen, men du kan ikke dele brukeren din med andre personer, som andre lærere eller elever.

 

Jeg har kjøpt medlemskap, men jeg kommer ikke inn på siden. Hva gjør jeg?
-sjekk at du har riktig brukernavn 
-logg inn via innlogginssiden: https://www.noteklubben.no/login/
-Bruk funksjonen «forgot password» på innlogginssiden 
-Hvis du fortsatt har problemer, send mail til stig@note.no
[gtranslate]

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, aksepterer du vår bruk av informasjonskapsler.